დღევანდელი დღე დაიწყო მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის-პრეზენტაციის და პრეზენტაციის რუბრიკის განხილვით. პრეზენტაციის რუბრიკაში შევიტანე მახასიათებლები რომლითაც შეფასედება მოსწავლის ნაშრომი.პროექტში გამოყენებული მაქვს აქტივობა რომლის მიხედვითაც მოსწავლეებს ვყოფ ჯგუფებად, მოსწავლეების ჯგუფებად გაყოფისთვის ვიყენებ კოლაბორაციულ რუბრიკას, სადაც თითოეული ჯგუფის წევრისთვის შესასრულებელი აქტივობებია ჩამოწერილი. განვიხილეთ კონელის კითხვარი, რომლითაც ფასდება ინტელექტუალური მონაცემები, რომლის საშუალებითაც დავადგენ მოსწავლის შესაძლებლობებს.
ამ შეფასების ინსტრუმენტებს და მეთოდებს მოსწავლეებს წინასწარ ვაცნობ , რაც გამოიწვევს მათ ცართულობას. ასევე სახელმძღვანელოდან გავიგე რომ შეფასების მეთოდები და ინსტრუმენტები სასურველია მოსწავლეებთან ერთად შევიმუშაო, მომდევნო პროექტისთვის ამ ინსტრუმენტებს შევქმნი მოსწავლეებთან ერთად, რაც მოსწავლეებსაც და მეც დამეხმარება საკითხის უკეთ გაგებაში.იმისათვის რომ ყველა მოსწავლე ჩართული იყოს პროექტში საჭიროა მოვახდინო ფასილიტირება და დიფერენცირება კლასის.ამ მიზნით შევიმუშავებ თითოეული მოსწავლის საჭიროებიდან გამომდინარე რომელი საჭიროებაც დავადგენ ვ-მ-ვ დიაგრამის საშუალებით და ამ მოსწავლეებისათვის განვსაზღვრავ ინდივიდუალურ პასუხისმგებლობებს პროექტის ფარგლებში. სახელმძღვანელოდან ჩამოვტვირთეთ და ავტვირთეთ ჩვენს ბლოგში რესურსებში და სასწავლო პროექტის დამხმარეში მნიშვნელოვანი დოკუმენტები, რომლებიც მომავალშიც დამეხმარება პროექტის დაგეგმვაში.ამის შემდეგ მომდევნო ლექციისთვის მოსამზადებელი მაქვს გეგმის დასრულება , სახელმძღვანელოში გადავხედო 6,7 მოდულებს .
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
მეცხრე დღის რეფლექსია
მეცხრე დღეს გადავხედეთ და დავასრულეთ ჩვენი გეგმები გავიხსენეთ დიფერენცირებული სწავლება, ინტერნეტ რესურსებში ვისწავლეთ თუ როგორ მივაბათ ბმული...
-
. დღეს ვისწავლეთ თუმცა ნასწავლი მქონდა სხვა ტრენინგზე და გავიხსენე და ბევრიც ახალი ვისწავლე როგორ შევქმნა ბლოგი, ბლოგზე როგორ შევუცვალო ფერ...
-
ზოგადი: რით ფასობს ადამიანი? გვჭირდება თუ არა განათლება? თემატური: რა მნიშვნელობა აქვს განათლებას ადამიანის მორალური და ზნეობ...
-
.დღეს ვისწავლეთ დრაივში ფაილების შექმნა და ფაილების ატვირთვა, ასევე როგორ ვიმუშაო ბროშურაზე, განვიხილეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კი...
No comments:
Post a Comment